pondělí 5. září 2011

Stress

Jsem ve stresu. Úplně. Během dvou týdnů musím zvládnout tolik věcí, že by i superžena měla problém. A já ani nemám ty super schopnosti. Co už :) 
S Michalem jsem přemýšleli, co dál. On chtěl domů, já ne. On chtěl domů a mě nechat tady, to jsem taky nechtěla. No, a nakonec po naší krátké návštěvě Bournemouth jsem udělali kompromis. Odstěhujeme se z Londýna. 
Do Bournemouth. 
Takže 17.9. se stěhujeme. Věc se má ovšem tak, že zatím nemáme ani bydlení ani práci. A peníze tak na měsíc života tam. A to jen díky tomu, že nám můj taťka velmi výrazně pomohl.
Je to prostě buď a nebo. Nic mezitím. 
Ve středu tam jedu a budu se snažit najít aspoň to bydlení. Musíme mít kam jít. A pak taky práci. Předběžně jsem se dívala na práce recepční a musím zaklepat, že zatím je jich tam celkem dost, tak asi v první řadě zkusím tento typ práce. 
A až tam budu, tak doufám, že narazím narazím někde na ten krásný leták ve výloze: staff wanted !
Takže můj 14 denní plán je naprosto nabytý. Pondělí a úterý ještě v rodině. Od středy do pátku Bournemouth. O víkendu poslední pochůzky v Londýně. Pak v týdnu sbalit a v sobotu stěhování. Všech našich věcí. Nedokážu si to představit. 
Upřímně - děsí mne to. 
Už jsem měla sen, kterak jsme nenašli bydlení a skončili jsme pod mostem :-D
Na druhou stranu pokud se to podaří, tak se mi splní životní sen- bydlet u moře a budu ta nejšťastnější holka na světě i kdybych měla uklízet záchody.







3 komentáře:

  1. no to drzim palce,ja neviem co teraz ked uz niesom s tym mojim...mozno tu tiez zostanem...ved co doma.a co chcete asi len podnajom nie?

    OdpovědětVymazat
  2. tak držím palce, ať najdeš bydlení a oba nějakou tu práci, bylo by to super. Ať se to podaří!!

    OdpovědětVymazat