pondělí 10. října 2011

Wwwwworking. Hhhhhotel.

Navazuji na předchozí příspěvek o práci. 
Jak už jsem psala není to rozhodně žádná flákárna. Ale asi je to o zvyku. Nikdy jsem nic takového nedělala, tak se asi nemůžu divit, že jsem strašně unavená. 
Pokusím se popsat můj denní rozvrh.
Ráno většinou musím být v 7.00 v práci (což mi při zvonění budíku 5:55 způsobuje infarktové stavy blížící se k omdlení, smrti, a těžkému KOPRu*)
Nachystají se věci na snídani, mléka, džusy atd. Od 7.30 začínají snídaně. Lidi si sami můžou brát takové věci jako vločky a podobně a u nás si objednávají čaje, kávy, teplá mléka a full english breakfast nebo různé její obměny.
Po snídaní se uklidí ten strašný svinčík, nachystají stoly na večeře. Musím říct, že mi trošku trvalo se naučit poznávat všechny nože, lžičky, vidličky. Je jich víc než jsem si myslela, že jich je. Podle mne navíc víc, než je potřeba. 
Po snídani jsou dvě možnosti - jdu domů. To znamená, že končím zhruba v 10.30 nebo jdu na housekeeping. 
Housekeeping jsem nemusela dělat. Dostala jsem na vybranou jestli chci, nebo ne. Jenže kdybych nechtěla, tak bych měla relativně málo hodin, což si teď nemůžu dovolit, takže ještě 3x týdně uklízím pokoje, což mi dá navíc za týden asi 12 hodin. Pokud mám housekeeping, tak skončím zhruba ve dvě a letím domů si na chvíli odpočinout. (a vyspat se :)
A pak zase zpět do práce. Večer se začíná v 18.30. Kdy se zase nachystají stoly, saláty, dezerty atd. Od sedmi začíná samotná večeře, kde roznášíme všechno jídlo. Takže polívka, předkrm, hlavni jídlo, dezert, zmrzlina, nápoje.
Pak se opět uklidí ten chlívek, nachystají stoly na snídani a pádíme domů. Většinou je okolo půl desáté až jedenácté. Podle toho jak se schází na večeře, jak dlouho vysedávají a podobně.
Začala jsem třetí týden práce a zatím jsem měla jen jediný volný den, takže už jsem poněkud unavená.Takže -
Zbytek zase příště :)

* KOPR - kurevský odpor k práci :)

2 komentáře:

  1. njn KOPR taky znám :D já myslím, že až se do toho pořádně zaběháš, tak si zvykneš...ale zní to zajímavě ta práce :) Tak držím pěsti aby se ti tam líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. no KOPR poznaam,ja sa teraz celkom dost zamyslam ze tu ostanem zit a tak som si celkom optimisticky hladala byt niekde v centre....ehm no comment ako neni to az tak drahe nasla som aj za 700 eur len neviem kolko budem zarabat..jedine co viem ze na slovensko sa zit nevratim...inak s tym ze ti nezaplatili to je smutne ze to nakoniec takto dopadlo..placka im podla mna to auto rozbije...fakt plakala celych 15 dni?

    OdpovědětVymazat