pondělí 5. prosince 2011

Boemi kosmetika - tip na vánoční dárek

Cítíte tu vůni? Ne? To je ale velká škoda. Protože já jsem se zamilovala. Poprvé jsem se zamilovala už v srpnu doma, když jsem si poprvé čuchla, ale pak jsem odjela a trošku jsem zapomněla. A teď, když mi došel narozeninový balík od maminky, se moje láska obnovila. 

Boemi kosmetika je česká kosmetika, velká část z ní se vyrábí ručně a není testovaná na zvířatech. Zaměřují se hlavně na ručně vyráběná mýdla, sprchové gely, šampony, tělová mléka, koupelové pěny a oleje a balzámy na rty. 

Zatím mám zkušenost jen se dvěma výrobky, ale jsem nadšená. Dostala jsem tělový jogurt s vůní višně a mandlí. Ta vůně je prostě božská. Pořád to tady musím očuchávat, pořád si natírám alespoň ruce, aby to cítila víc a víc. Je to opravdu výrazná višňová vůně. Mandle tam moc necítím, ale to vůbec nevadí. Jogurt se velmi dobře roztírá, nezanechává mastný pocit, a vůně mi vždy vydrží až do rána. Moc se mi líbí balení, na první pohled vypadá tuba kovová, což mi připomíná krémy z L´Occitane


Druhá věc, kterou jsem dostala je balzám na rty. Je moc příjemný, opět s vůní višní, příjemně hydratuje a voní:) Krásně mi ze rtů voní pod nos. Není lesklý, je takový tužší, trošku mi připomíná bambucké máslo. A neubývá. Od pátku si ho mažu v jednom kuse a ještě tam není ani malý důlek. 


Takže pokud ještě nemáte dárky k vánocům a chcete opravdu něco voňavého a pěkného, tak vřele doporučuji. A ceny jsou také velmi příjemné. Navíc teď mají i vánoční balíčky. 

4 komentáře:

  1. ja som od nich pouzivala bananovy a mala som ho chut zjest...
    pisala som o nom tu:http://mysweetstrawberries.blogspot.com/2011/05/manufakturacz.html

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. o tehle kosmetice uz jsem slysela spoustu chvaly, zatim jsem vyzkousela jen krem na ruce od kamaradky a byl skvelej..a urcite i ostatni veci budou stat za to!

    OdpovědětVymazat
  3. Super, vyzkouším, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, zrovna o Boemi sháním nějaké info. Zatím jsem od nich nic nezkoušela, ale hrozně se mi líbí to jejich balení :-) Můžeš sem prosím vyfotit, jaké má ta kosmetika složení? :-)

    OdpovědětVymazat