pátek 23. prosince 2011

Vánoční vaření

Přiznám se, že rozhodně nejsem ani vařící ani pečící typ. Vaří u nás spíše Michal než já. Mě to prostě moc nejde. Jsem v kuchyni trošku jako prase v porcelánu. Všechno mi padá, vždycky se spálím nebo říznu. 
Jenže jsem chtěla mít vánoční věci, tak jak je mívám doma. Tak jak mi je dělala každý rok maminka. 
Takže maminka mi nadiktovala po telefonu recepty a já jsem se dnes pustila do přípravy.
Čekal mne bramborový salát, naložit řízky a udělat polívku. 
A musím se pochválit. Polévka je naprosto skvostná. Udělala jsem kuřecí vývar se zeleninou a chutná jako od maminky. Salát už je teď taky lepší. Napřed jsem z něj byla taková rozpačitá. Protože navíc jsem ho musela dělat bez majonézy, protože Michal majonézu nemá rád, takže jsem ho udělala s bílým jogurtem. Jenže pak mi přišlo, že nemá žádnou chuť. Ale teď jsem ho ochutnávala a začíná být naležený a dobrý. 
A maso ještě nevím :) To se uvidí zítra, ale protože v nakládání masa jsem mistr (alespoň něco), tak to věřím, že to bude dobré. 
Jinak dneska mi dorazila plná krabice cukroví od mamky a babičky. Sice jsem za pošťákem musela utíkat přes půlku ulice a mlátit mu na dodávku, aby zastavil, ale cukroví mám. A přes veškerý strach v jakém stavu dojde, je celkem v pořádku (kromě kokosek, které jsou na prach, a ty zítra dostanou racci :)

A pro zasmání, přidávám jednu pracovní fotku :)


1 komentář:

  1. Tak to jsi vážně moc šikovná, že se Ti to všechno takhle povedlo=)
    přeji krásné Vánoce! =)

    OdpovědětVymazat