úterý 12. října 2010

Výlety

Za tu dobu, co jsem v Londýně už jsem toho stihla celkem dost. Protože jsem si řekla, že když už jsem tady, tak si to musím pořádně užít, víkendu zasvěcuji prozkoumávání okolí. Úplně původně jsem si chtěla na víkend najít ještě nějakou jednu práci. Pak jsem si to rozmyslela, protože jsem si uvědomila, že přes týden se nikam nedostanu a, když bych pracovala i o víkendu, tak bych nic neviděla a to radši budu mít míň peněz a víc zážitků.

Camden Town:
Camden Town je moje oblíbené místo. Bylo jsem tam poprvé loni na podzim s Michalem a Michalem. Je to taková punková, gothic čtvrť. Je tam plno marketů, kde se dá koupit spoustu nejrůznějších věcí. Od klasických tílek, přes techno oblečení, skate věci, až po gothic šaty. Lidi jsou tam také různí. Přes den spíše turisti, protože je to oblíbený cíl turistů, ale večer už se tam dají potkat zajímavější lidé. Od propíchaných, potetovaných, s kohoutem, s barevnýma vlasama, v oblečení jak ze 17.století, po úplně normální lidi. Jak přes den v Camdenu žijou obchody čilým ruchem, tak večer jsou to různé bary, hospůdky, párty kluby a podobně. Určitě stojí za to se tam podívat. 



London ZOO:

Je krásná. Co víc říct. Je na ní zvláštní to, že leží téměř v centru města, u parku/v parku. Je obrovská. My jsme v ní strávily celý den a to jsme se nikde nezdržovaly, ani jsme moc neodpočívaly. Na zoo je poznat, že je nová. Pořád ji vylepšují, upravují. Co mne na ní zklamalo bylo, že tak od velké zoo jsem očekávala nějaká méně obvyklá zvířata. Jako třeba slony, nosorožce, medvědy a podobně. Ty tam bohužel nenajdete. Ale zase zoo je celá interaktivní, ve spoustě míst se dostanete do přímého kontaktu se zvířaty a to je na tom pěkné. 



Brighton:

Brighton je přímořské město asi 40 mil od Londýna. Já jsem se tam vypravila minulý víkend, protože jsem si nemohla odpustit vidět anglické moře a nevyužít posledního slunečného víkendu v tomto roce by byl hřích. Prý v Brightonu není nic moc zajímavého. Já nevim, moc jsem toho neviděla, ale to co jsem viděla se mi líbilo. Je tam spousta obchodů:-), pláž je moc pěkná, sice kamínková, ale čistá, moře bylo krásně modré. No, namočila jsem si tam sice nohy, ale jen na tu chvíli, abych se stihla vyfotit, a pak jsem z řevem běžela ven, protože ta voda byla ale ukrutně ledová. Je fakt, že tam byli i takoví odvážlivci, kteří tam plavali. Další zajímavostí je Brighton Pier. Je to obrovské zábavní molo. Je to jedno z největších mol tohoto typu na světě. Je pravda, že když dojdete až nakonec tak výhled na moře, na Brigton a pohled z výšky do vody je nádherný. Jinak molo je taková velká herna. Je tam pár kolotočů a to je asi vše. Určitě si tam chci ještě někdy zajet a omrknout zbytek věcí, které jsem z jistých důvodů nestihla vidět. 


Žádné komentáře:

Okomentovat