úterý 9. srpna 2011

London Riots / Výtržnictví v Londýně

No, nemám z toho dobrý pocit. Asi už jste o tom taky slyšeli, viděli, četli. Do včerejšího rána jsem byla v pohodě a říkala jsem si, že zase sdělovací média přehání, dneska už nejsem tak v pohodě. 
Ano, bydlím v klidném Sunbury, na samém předměstí Londýna, kde ani není moc co případně rabovat. Ale posledních zpráv už se "bojuje" v celé půlce Londýna, což k jeho velikosti už je velká plocha. 
Dokud "jen" vykrádali obchody, a zapalovali auta, tak jsem si říkala, že je to dobré, že nenapadají lidi, tak se ještě člověk může cítit bezpečně. 
Ale teď? Okrádají lidi, nutí je prý dokonce se svlékat donaha, a berou jim i oblečení. Videa a zprávy taky nejsou zrovna povzbudivé. Nelíbí se mi to.  Mám z toho nepříjemný pocit. 
Nejhorší pro mě je to, že Míša pracuje v Londýně. Zítra má jet přes celý Londýn pracovat, až někam nahoru na sever a já mám o něj prostě strašný strach. 
Vyděsilo mne i to, že zítra bude zavřená škola v Kingstonu, přestože se tam nic neděje. 
Proč to dělají? 
Nejvíce, musím říc,t se mi líbí slova Camerona:
"Pocítíte plnou tíhu práva. A když jste dost staří na to, abyste páchali tyto zločiny, jste dost staří na to, abyste čelili trestům. "
Teď jen aby opravdu aspoň někdo ten trest pocítil.
A vy na nás zatím myslete.






TADY se dá najít aktualizovaná mapa, kde se zrovna něco děje.   



2 komentáře: