neděle 14. srpna 2011

Party

Tak a je po party. Musím říct, že to bylo super. Povedlo se to :) Sice jaksi nedorazil barman a hostesky, což paní lehce obrečela, protože jí trošku ruply nervy, ale i bez nich to byla party ze vším všudy, všichni se bavili, bylo spoustu jídla - pro mne s Michalem teda trošku nepoživatelného - bylo to strašně všechno ostré. Ale byl dostatek cideru, tak jsem to měla čím zapíjet. 
Všichni mne strašně moc chválili šaty a vlasy a vůbec to jak jsem vypadala. Já se jim ani nedivím - potom, co mne rok viděli nenamalovanou, v teplácích a tílku, to asi musel být šok :)
Celkem mne mrzelo, že jsme museli odejít někdy už o půl jedné, abychom stihli poslední autobus, protože zábava byla v plném proudu, Michal tancoval Macarenu( :-D ) a prý to tady jelo ve velkém stylu až do tří do rána.
Ale asi nejlepší budou fotky.
První je slibovaná fotka dortu, ale je to jen v průběhu, když jsem dort začala dělat. Protože než jsem ho stihla vyfotit hotový, tak ho snědli :-D

dort ve výrobě :)

Sabina s dortem (toto je jiný dort, měla jich víc :)

taneční parket

zábava na zahradě

Žádné komentáře:

Okomentovat