pondělí 30. srpna 2010

Nákupy

MILUJU JE! MILUJU JE! MILUJU JE! Nevím, jestli si tady z toho časem neudělám fashion blog, protože opravdu nákupy tady stojí za to. Překonalo to moje nejodvážnější představy :-) Obrovský výběr všeho, příjemné ceny, ochotní prodavači, příjemné prostředí, spousta různých známých i neznámých značek, spousty slev a akcí... Zatím jsem spíš nakupovala v těch levnějších obchodech jako Primark, New Look, H&M apod. Ale mám zálusk i na dražší věci, akorát si říkám, že ještě počkám, našetřím a pak se na to vrhnu. Nejvíc mě potěšil nález obchodu Irregular Choice na Carnaby Street,bez botiček od tam se domů prostě nevrátím i kdybych měla žvýkat suchej chleba a pít mokrou vodu. Boty se tu vůbec nakupují krásně. V ČR jsem nemohla půl roku sehnat žádný baleríny a tady už mám dvoje. A k tomu krásný oxfordky na vysokým podpatku, a spousty doplňků, kytky do vlasů, tílka za libru, košile, šaty, moc a moc spodního prádla, rifle, pyžamko, svetříky, mikču, kosmetiku, knížky, dneska nově objednaný foťáček, aby fotečky byly hezčí, a koukám, že jsem určitě nevypsala všechno a na to, že jsem tu šest týdnů je to celkem mazec. Domů pojedu se stěhovákem. Minimálně.
Moje nové Oxfordky

Žádné komentáře:

Okomentovat