pondělí 23. srpna 2010

Rodina

Na začátek bych vám asi měla představit "moji" novou rodinu, abyste se později orientovali na kohože to nadávám :-) Naštěstí jsou tu pouze čtyři členové a já. Paní Sabina, pán Tahir, holčička Hasna (9 let) a kluk Sami (7 let). Jsou to muslimové. Paní je indka, pán pákistánec. Oba se ale narodili tady v Anglii, takže jsou poevropštění. Napřed jsem z toho měla strach, že půjdu do muslimské rodiny. Ale je to v pohodě. Nijak nepociťuju velké rozdíly. To že občas má někdo z nich zabalenou hlavu, jsem si zvykla celkem rychle. Třeba Hasna při hodině arabštiny. Nebo Sabina, poté co stráví hodiny pod rukama kadeřnice, aby pak šla na párty s hlavou zabalenou v šátku.

Bydlíme v Sunbury on Thames. Je to předměstí Londýna (ano, je to daleko od centra jako velké prasátko). Náš dům je...je úplně stejný jako všechno okolo? Ano, ničím se neliší od domu vedle, naproti nebo ve vedlejší ulici. Jediná výhoda Sunbury je ta, že tu nic není. Takže není kde utrácet :-)

Musím upřímně říct, že rodina je na mě (zatím:) moc hodná. Snaží se mi pomáhat, radit, starají se o mě, asi dvacetkrát denně se mne ptají zda je všechno OK a jak se mám.

Žádné komentáře:

Okomentovat