čtvrtek 14. července 2011

Bydlení pokračování

     Tak aby to s tím bydlením nebylo tak jednoduché, tak je to ještě těžší. Včera jsme řešili jak to teda udělat. Napřed jsme prostě chtěli ukončit kontrakt k poslednímu červenci s tím, že bleskovou rychlostí najdeme něco jiného. Jenže výpovědní doba je jeden měsíc. Tak jsme si potom říkali, že to ukončíme ke 14.8. a najdeme něco do té doby a já se nebudu stěhovat od rodiny k Michalovi do Surbitonu, ale už do nového. Toto nám přišlo nejjednodušší, že to nebude tak narychlo, budeme mít více času něco najít. Jenže. Michal má kontrakt na půl roku. A půl roku uplyne až na konci září.
    Mohli bychom samozřejmě kontrakt porušit  a vypovědět smlouvu teď. Jenže - zaplatili jsme depozit ve výši měsíčního nájmu (pěknej balík :) a landlord má podle smlouvy právo, při nedodržení podmínek, nám ten depozit nevrátit. A upřímně- teď si vůbec nemůžeme dovolit o tolik peněz přijít.
    Takže nakonec padlo konečné rozhodnutí - nastěhuji se k Michalovi, ale jen na měsíc, do konce září, tak abychom dodrželi podmínky kontraktu a zároveň ve stejnou dobu ho vypovíme a od října najdeme něco nového, levnějšího. A asi i blíž k centru. Já jsem sice jsem moc spokojená tady v této části Londýna, ale je pravda , že bydlením blíže k centru, výrazně ušetříme na cestovném.
   Hurá, tedy, do hledání nového bydlení. Ne, že by se mi do toho chtělo. Navíc když si představím, že moje tuny věcí budu stěhovat 2x v tak krátké chvíli, tak z toho mám pupínky až na zádech :-D
Surbitonská zahrada

Žádné komentáře:

Okomentovat