pátek 15. července 2011

Nehty

Protože jsem říkala, že tady z toho možná jednou udělám i fashion blog, tak toto je první pokus :)
Ne, nebude na tom nic až tak fashion. Jen se chci
podělit o svoji novou závislost a to jsou laky na nehty. Nemám jich až tolik, ale teď jsem si zamilovala pastelové barvy, tak jsem je začala pěkně postupně nakupovat. A moje nejoblíbenější lakování teď je, když mám prsteníček jinou barvou. Přijde mi to takové ozvláštněné, jiné, originální. Michal sice říká, že je to jako kdybych u toho lakování usnula, ale mě to prostě baví. A co vám? Líbí nebo nelíbí?



Laky: H&M Preppy and Collection 2000 Button Moon

6 komentářů:

  1. děkuji :) je to prostě teď moje vášeň :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super že jsi zase začala psát...:) Nehty jsou fajn, určitě ti sluší...;-) Andrea ( Kréta )

    OdpovědětVymazat
  3. Modrá je dobrá :-)

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za návštěvu nebo follow? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. podla mna fajn spestrenie a vybrala si si super kombinaciu!:)

    OdpovědětVymazat