úterý 19. července 2011

Series Mania

Miluju seriály.  Jsem seriálový maniak. Ani nevím, kdy a čím to začalo, ale asi to už neskončí. Běžně sleduju několik seriálů za ráz a jen jsem natěšená natěšená na další díly. Přesně vím, co kdy kde jede a kdy to budu moct stáhnout. Naštěstí už nejsem omezená titulkami, takže nemusím na nic čekat a jedu :) Mám ráda britské seriály, je pravda, že na ty jsem se začala dívat až tady v UK, kdy jsem na něco viděla ukázku v TV a zaujalo mne to, ale jinak se nijak zemí vzniku neomezuji, i když je pravda, že valná většina jsou americké. 

Moje stálice je Gossip Girl. Ten seriál se mi prostě líbí, strašně tam miluji módu a Eda... nebo Chucka:) Ale prostě Eda jednou tady v Londýně potkám a vezmu si ho za muže. Pokud to nevyjde, mám ještě někoho v záloze...


Abych přešla k těm výše zmíněným anglickým. Tak moje dva nejoblíbenější jsou Misfits a Skins. U Skins mám ráda hlavně první dvě série, ty jsou nejlepší. Pak už to jde trochu z kopce, a pátá je jak to říct- zvláštní a nedokončená. U Misfits to byla vlastně náhoda. Podle popisu na ČSFD se mi ten seríál vůbec nelíbil. Téma, které mne nezajímá, ale měl hodně vysoké hodnocení. Tak jsem stáhla první díl, no a pak? Jsem celou noc nespala... Shlídla jsem všechny díly na jednu a ten seriál prostě miluji a chystám se na něj ve volné chvíli dívat znova. K němu jsem ale potřebovala, alespoň anglické titulky, protože přízvuk Kelly, jsem jaksi nezvládla. 
"ya thu:nk I coold go:t ye a go:n?"


A další oblíbenci? Z americké produkce to na celé čáře vyhrává The Vampire Diaries. A tady přichází i možná náhrada za Eda a to Ian. Toho bych si taky klidně vzala, kdyby chtěl. A klidně bych vlastně zavedla mnohomužství a měla oba. Pak mám taky ráda Pretty Little Liars. Je pravda, že druhá série už začíná být trošku překombinovaná a začíná ztrácet šťávu, ale modelům Arii nedokážu odolat, takže se budu koukat dál. 



A mám ještě další oblíbence - Make it or Break It, 902 10, Sex and the City...atd, jenže to bychom to byli ještě dlouho. Ale pokud máte nějaký tip na nějaký dobrý seriál beru všechno :)

==

I love series, I´m addicted.. I don´t know when this has started, but it´s not going to finish. Usually I watched a lot of series. I know exactly when I can download my favourite and just waiting for it. Luckily, I don´t need subtitles so I can watch it as soon as I downloaded. I love British series, but I started to watch it just one year ago when I came  to England. But most of my series are from the US. 

My true love is Gossip Girl. I just love this series, love the fashion and Ed or Chuck? :) But, I will meet Ed one day here in London, he will fall in love with me and marry me. And if he won´t I have someone else....

My two favourites of English serieas are Misfits and Skins. I like the most first two seasons of Skins. And the fifth season is strange, without end..  First, I didn´t want to watch Misfits, it´s not what I exactly like, but it has a high score on IMDB, so I decided to try it, and....... It´s amazing. I wasn´t sleeping all night and watched all season in one night. For this I needed subtitles, because Kelly´s accents is kinda strange for me. 
"ya thu:nk I coold go:t ye a go:n?"

And next favourite? From U.S. production wins The Vampire Diaries. And here is Ed´s replacement, Ian. I can marry him as well. I think it´s a great idea to have two husbands. Ian and Ed. 
Then I like Pretty Little Liars. The second series is not so good like the first one, but I love Aria´s fashion. 

7 komentářů:

  1. Tak musím říct, že na Vampire Diaries taky celkem ujíždím :) No a o Ianovi už radší ani nemluvím :D No jinak já od té doby co jsem v UK tak jsem se ještě ani na televizi nedívala, tak nějak na to není čas, takže ani nevím, co tu mají za seriály :)

    OdpovědětVymazat
  2. vampires diares u nas presla hadam prva seria tak tam ma to chytilo, ale uz som dalej nepokracovala:D

    OdpovědětVymazat
  3. abbey: ja se tady normálně taky na televizi nedívám, jedině někdy s dětma. Občas strašně touží po mé přítomnosti s nima na gauči, tak jsem tam zahlídla nějaký ukázky :)

    evie: pro mě třeba byla ta druhá série snad ještě lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsme se teď nějak zasekla u Tudorovcu,
    sleduju to pul roku a zacala jsem ted teprv treti radu :D ale vcera mi nesla stahnout, tak kdo vi jestli se nebudu muset poohlednout po necem jinem..
    A myslim ze by to bylo Gossip girl.. Vsichni to sleduji a vsichni to hrozne chvali, tak se do toho asi taky vrhnu. Ja bohuzel omezena titulkama jsem, protoze ma anglictina je prachbídná - bohužel =((
    Skins vypada podle obrazku fakt dobre, myslis ze se to da sehnat i nejak cesky ? :))
    Sex ve meste je muj nejoblibenejsi serial, skoda jen, že ted přešli do těch filmových verzí, protože mě nebaví vždy dva roky čekat na to, abych se mohla podívat na nějaké dvě hodinky filmu, raději mají natáčet další a další řady =))

    OdpovědětVymazat
  5. Hej Eda ne :D Toho si beru já :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nellienka: Tudorovců jsem videla jen dva díly a nejak me to moc nechytlo, ale chystám se je zkusit znova :) Skins v češtině určitě nebude, myslim, ze v CR to vubec nedavali, ale ke většině epizod existuji ceske titulky, takze aspon tak.
    Sex ve městě jsem taky sledovala, i filmy se mi líbily, ale tak bych řekla, že už ho bylo dost, už holky začínají být staré :)

    OdpovědětVymazat